هفتمین کنفرانس بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» میزبان دکتر Stephanie Rennick و دکتر Seán Roberts بود. ارسال شده در تاریخ :1400/11/17 دکتر Stephanie Rennick پژوهشگر فلسفه SCHOOL OF HUMANITIES دانشگاه Glasgow و دکتر Seán Roberts عضو هیأت علمی School of English, Communication and Philosophy دانشگاه Cardiff نتایج آخرین تحقیقات خود را در هفتمین کنفرانس بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» ارائه کردند. تحقیقات دکتر رنیک روی استعارهها، بازیهای ویدیویی، سفر در زمان و حلقههای علّی متمرکز است و دکتر رابرتز روی ابزارهای دیجیتال به هدف تست تئوریهای علّی در مورد پیشرفت زبانها کار میکند. این دو محقق، نتایج پژوهش اخیر خود با عنوانImproving video game conversations with trope-informed design را روز چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹:۳۰ در پیشرویداد آنلاین کنفرانس بازیهای رایانهای ارائه کردند. چکیده این ارائه به شرح زیر است: One of the challenges for designers of role-playing video games is creating non-player characters that have realistic conversations. There are now many tropes about how this can fail. We suggest that these tropes offer an opportunity to identify key areas for improving immersion. We demonstrate how politeness theory from linguistics can help us understand when and why conversations with NPCs disrupt player immersion. Based on these insights we propose alternative designs to improve immersion. We call this approach Trope-Informed Design: tropes are tools that can make or break a player’s experience. Considering how and when to perpetuate, subvert, or transcend tropes can help guide designers in improving their game mechanics. اسلایدهای سخنرانی را از اینجا دریافت کنید و ویدئوی سخنرانی کلیدی را اینجا ببینید. بازگشت