سخنرانی کلیدی آنلاین دکتر Antonios Liapis در هفتمین کنفرانس بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» ارسال شده در تاریخ :1400/11/13 یکی از سخنرانان کلیدی هفتمین کنفرانس بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» دکتر Antonios Liapis دانشیار Institute of Digital Games دانشگاه Malta بود. دکتر لیاپیس فارغالتحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه IT کپنهاگ دانمارک است که در پروژههای بازیسازی زیادی سهیم بوده و تمرکز تحقیقاتی او روی ابزارهای هوش محاسباتی در طراحی بازیهاست. این پژوهشگر برجسته که اچایندکس ۲۶ را در کارنامهی خود دارد، روز پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵ در کنفرانس ما بهصورت آنلاین در مورد Games and Emotion: how AI can bridge the gap between design and experience سخنرانی کرد. چکیدهی سخنرانی ایشان به شرح زیر است: This talk discusses how game design builds on different facets of creative work (e.g. levels, rules, visuals, sounds) to create a holistic, interactive experience for the players. How games influence players' emotions and affective states can be captured in many different ways. However, identifying which aspects of games impact players' emotional responses is challenging. This talk elaborates on how artificial intelligence can be used to model, predict, and explain the impact of different facets of games on players' emotions, reviewing several research projects undertaken at the Institute of Digital Games, University of Malta. اسلایدهای سخنرانی را از اینجا دریافت کنید و ویدئوی سخنرانی کلیدی را اینجا ببینید. بازگشت