این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد
هفتمین كنفرانس بين‌المللی بازی‌های رايانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
The 7th International Conference on Computer Games; Challenges and Opportunities

مقالات برتر هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛‌ فرصت‌ها و چالش‌ها (بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای)


ارسال شده در تاریخ :
مقالات برتر هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛‌ فرصت‌ها و چالش‌ها (بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای)

بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای از مقالات برتر هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که مرتبط با نگاه ویژه‌ی کنفرانس (رویکرد مبتنی بر شواهد) باشد با اهدای جایزه‌ی پنج میلیون ریالی تقدیر کرد. این مقالات در کتاب ویژه‌ی کنفرانس که با همراهی دانشگاه اصفهان و بنیاد منتشر خواهد شد، به چاپ خواهد رسید.


ویدئوی اعلام مقالات برتر کنفرانس از دید بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای را می‌توانید اینجا ملاحظه نمایید.

فهرست مقالات برتر به شرح زیر است:

۱- An Investigation into the Applicability of Robot-AR-Aided LMOOCs for Language for Nursing Purposes Teaching and Learning  (سعید خزائی، علی درخشان، محبوبه مقامی، سید محمدصادق مدنی)

۲- Main Interactive Affordances in MMOGs and Players' Experiences: Case Study of World of Warcraft Players’ Experiences (مقداد مهرابی)

۳- بررسی اثربخشی بازی رایانه‌ای لِگو در پشتیبانی از تفکر طراحی نوآموزان دختر مقطع پیش‌دبستانی (معصومه رسولی)

۴- انگیزش کاربر و تاثیر آن بر نگرش به بازی‌های خدماتی و تمایل به خرید آنلاین در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها (ریحانه‌السادات طباییان، مجید محمدشفیعی)

۵- بررسی رابطه شایستگی حرفه‌ای معلمان در اجرای بازی‌های رایانه‌ای و افزایش توجه در دانش‌آموزان بیش‌فعال بر اساس استاندارد TPACK (افسانه پودینه، نرگس میرانی سرگزی، ناهید کشته‌گر)

۶- بررسی رابطه میزان استفاده بازی‌های رایانه‌ای دانشجویان ارتباط تصویری و سبک‌های یادگیری از منظر دیوید کلب (سحر اتحادمحکم، گیتا مصباح)

۷- تاثیر بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر پلت‌فرم واقعیت مجازی بر افزایش سطح تعاملات اجتماعی دانش‌آموزان افسرده (میثم افضلی، فاطمه محمودی سردره، نرگس اثناعشری)

۸- تأثیر گیمیفیکیشن بر قصد خرید بازی‌های دیجیتال با نقش میانجی اعتماد به فروشنده (مطالعه وبسایتهای فروش بازیهای دیجیتال) (الهام محسنی، مجید محمدشفیعی)

۹- تبیین تجربه بازیکنان ویدئویی در مواجهه با رابط‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری (مورد مطالعه: فرزندان مورتا) (ریحانه رفیع‌زاده اخویان، میترا معنوی‌راد)

۱۰- شناخت شاخص‌های بومی سواد بازی‌های رایانه‌ای؛ مصاحبه عمیق با کارشناسان (محمدحسن یادگاری، ‌فاطمه حاجی‌کاظم‌تهرانی)

۱۱- «ذهن‌های خشمگین» طراحی و تولید یک بازی رایانه‌ای بر اساس تئوری تخلیه هیجانی و بررسی اثر آن بر مدیریت و کاهش خشم (شهریار درهمی، عباس موسیوند، مهدی پورجعفر)

۱۲- طراحی و توسعه یک بازی هدفمند برای شناسایی نامتغیرهای برنامه (فاطمه تقی‌زاده کفشگرکلائی، شیما سیف‌‌الهی، مجتبی وحیدی‌اصل)

۱۳- مقایسه اضطراب و کیفیت خواب در کودکان معتاد به بازی‌های رایانه‌ای و کودکان عادی دبستانی شهر اصفهان (هادی فرهادی، معصومه زارعان، محسن میرزایی)

۱۴- نقش بازی‌های رایانه‌ای در بزهکاری و بزه‌دیدگی اطفال؛ مطالعه موردی دبستان‌های شهرستان کلیبر (بابک پورقهرمانی، رشید نوبخت)






فایل‌های مهم

Call for Papers

پوستر همایش

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.4)