این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد
    • ثبت نام در همایش و ارسال مقاله
    • سامانه داوران
    • دفترچه راهنما
امروز : 31 ارديبهشت ماه 1404
English
هفتمین كنفرانس بين‌المللی بازی‌های رايانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
The 7th International Conference on Computer Games; Challenges and Opportunities
  • صفحه اصلی
  • درباره کنفرانس
    • معرفی کنفرانس
    • اهداف کنفرانس
    • محورهای کنفرانس
    • نگاه ویژه‌ی کنفرانس
    • ساختار سازمانی کنفرانس
    • کمیته علمی کنفرانس
    • تاریخ‌های مهم
  • ثبت‌نام و ارسال مقالات
    • راهنمای ثبت‌نام و ارسال مقالات
    • هزینه‌ها
    • نکات مهم ارائه مقالات
    • سرقت ادبی و علمی
    • ورود به سامانه‌ی کاربران
  • فهرست مجلات مرتبط
  • اطلاع‌رسانی
    • اخبار
    • فایل‌ها
    • پرسش‌های متداول
  • راه ارتباطی
    • تماس با ما
    • ارسال نظر و پیشنهاد
  • پيوندها
  • تالار مجازی کنفرانس
Bootstrap Touch Slider
› ‹



فایل‌های مهم

       قالب مقالات
پوستر کنفرانس در سایز اصلی
     CFP در سایز اصلی
    دفترچه راهنما

Call for Papers

پوستر همایش

اطلاعات بیشتر

اخبار

اطلاعات بیشتر
مقالات برتر هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛‌ فرصت‌ها و چالش‌ها (بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای)

بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای از مقالات برتر هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که مرتبط با نگاه ویژه‌ی کنفرانس (رویکرد مبتنی بر شواهد) باشد با اهدای جایزه‌ی پنج میلیون ریالی تقدیر کرد. این مقالات در کتاب ویژه‌ی کنفرانس که با همراهی دانشگاه اصفهان و بنیاد منتشر خواهد شد، به چاپ خواهد رسید.

1400/12/10
مقالات برتر هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛‌ فرصت‌ها و چالش‌ها (ستاد توسعه‌ی علوم و فناروری‌های شناختی)

ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی یکی از حامیان این کنفرانس بود که از بین مقالات کنفرانس، سه مقاله مرتبط با حوزه‌ی شناختی را انتخاب و به هرکدام مبلغ یک میلیون تومان اهدا کرد. به علاوه دو مقاله نیز به دوره‌ی پیش‌شتاب‌دهی CognoTech راه یافتند.

1400/12/10
مقالات برتر هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛‌ فرصت‌ها و چالش‌ها

در کنفرانس هفتم، شش نشست تخصصی ارائه‌ی مقالات آنلاین برگزار شد که از بین مقالات هر نشست و به انتخاب پنل علمی ناظر نشست، یک مقاله شایسته‌ی تقدیر و یک مقاله برتر انتخاب شد که به هر دو مقاله لوح تقدیر و به مقاله‌ی برتر، تندیس ویژه‌ی کنفرانس اهدا خواهد شد.

1400/12/10
برنامه‌ی نشست‌های ارائه مقالات آنلاین

مقالات به‌صورت آنلاین در نشست‌های تخصصی در بستر اسکای‌روم طبق برنامه‌ی زیر برگزار می‌شود. شرکت در نشست‌ها برای همه‌ی علاقمندان آزاد است.

1400/11/26
برنامه‌های هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

فهرست برنامه‌های هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها را در ادامه ببینید. این رویداد به‌صورت زنده در aparat.com/uicvgame/live پخش خواهد شد.

1400/11/23
در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» میزبان دکتر Cody Mejeur و Mahli-Ann Butt بودیم.

دکتر Cody Mejeur استادیار مطالعات بازی دانشگاه ایالتی Buffalo نیویورک و Mahli-Ann Butt دانشجوی دکتری رسانه و ارتباطات دانشگاه سیدنی نتایج آخرین تحقیقات خود را در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» ارائه کردند.

1400/11/19
سخنرانی کلیدی آنلاین دکتر Thomas Apperley در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

دکتر Thomas Apperley پژوهشگر مرکز Centre of Excellence in Game Culture Studies دانشگاه Tampere فنلاند یکی از سخنرانان کلیدی هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» بود.

1400/11/19
سخنرانی کلیدی آنلاین دکتر Constance Steinkuehler در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

یکی از سخنرانان کلیدی هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» دکتر Constance Steinkuehler استاد انفورماتیک دانشگاه UCI آمریکا بود.

1400/11/19
هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» میزبان دکتر Stephanie Rennick و دکتر Seán Roberts بود.

دکتر Stephanie Rennick پژوهشگر فلسفه SCHOOL OF HUMANITIES دانشگاه Glasgow و دکتر Seán Roberts عضو هیأت علمی School of English, Communication and Philosophy دانشگاه Cardiff نتایج آخرین تحقیقات خود را در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» ارائه کردند.

1400/11/17
تخصیص امتیاز بازآموزی برای شرکت‌کنندگان در کنفرانس توسط سازمان نظام مشاوره و روانشناسی

مطابق توافق بین سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»، مقرر شد به کسانی که در کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی کنفرانس شرکت کنند، ۵ امتیاز بازآموزی تعلق گیرد.

1400/11/14
نتایج داوری مقالات هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» اعلام شد.

با مشارکت بیش از ۷۰ نفر از اعضای هیأت علمی و متخصصین حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای و انجام بیش از ۲۵۰ داوری (هر مقاله از ۲ تا ۷ داوری تخصصی)، روند بررسی علمی مقالات کنفرانس پایان یافت.

1400/11/14
کارگاه آنلاین طراحی داده‌پیشران در بازی‌های دیجیتال در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

در این کارگاه که با همراهی بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای و مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) برگزار شد، سه نفر از متخصصین حوزه‌ی مطالعات و طراحی بازی در مورد شاخص‌های عملکردی بازی، الگوی داده‌ها و طراحی بازی‌های دیجیتال بر اساس داده‌ها به گفتگو پرداختند.

1400/11/13
پنل آنلاین «اکسرگیم‌ها؛ تقاطعی نوین بین ورزش و بازی‌های ویدئویی» در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

در این پنل، متخصصینی از سنگاپور، هلند و ایران حضور داشتند و در مورد ابعاد مختلف بازی‌های رایانه‌ای-ورزشی به گفتگو پرداختند.

1400/11/13
پنل آنلاین «AppLab؛ تقاطع نوآوری‌های دیجیتال و یادگیری»

در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» پژوهشگران آزمایشگاه AppLab در مورد خطوط تحقیقاتی این آزمایشگاه به‌ویژه در مورد پروژه‌های واقعیت مجازی/افزوده/ترکیبی برای تسهیل آموزش و یادگیری و نیز فرصت‌های همکاری سخن گفتند.

1400/11/13
در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» با افتخار میزبان دکتر پروانه محمدخانی بودیم.

دکتر پروانه محمدخانی استاد تمام گروه روانشناسی بالینی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تهران،‌ یکی از سخنرانان کلیدی آنلاین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای بود.

1400/11/13
سخنرانی کلیدی آنلاین دکتر حامد علی‌یاری در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

دکتر حامد علی‌یاری عضو مرکز Human-Engaged Computing و استادیار Kochi University of Technology ژاپن یکی از سخنرانان کلیدی هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» بود.

1400/11/13
سخنرانی کلیدی آنلاین دکتر Dion Hoe-Lian Goh در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

دکتر Dion Hoe-Lian Goh دانشیار دانشکده اطلاعات و ارتباطات دانشگاه Nanyang سنگاپور یکی از سخنرانان کلیدی هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» بود.

1400/11/13
سخنرانی کلیدی آنلاین دکتر Antonios Liapis در هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

یکی از سخنرانان کلیدی هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» دکتر Antonios Liapis دانشیار Institute of Digital Games دانشگاه Malta بود.

1400/11/13
حمایت مادی و معنوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از مقالات برتر هفتمین کنفرانس بین المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

در راستای حمایت از پژوهش‌های مرتبط با حوزه علوم شناختی، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از مقالات برتر محصول‌محور در حوزه‌ی علوم شناختی هفتمین دوره کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» حمایت مادی و معنوی به عمل می‌آورد.

1400/10/28
آغاز فرآیند داوری مقالات هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

با اتمام مهلت دریافت مقالات، روند داوری هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» آغاز شد. در این دوره بیش از صد و هفتاد نفر داور داخلی و خارجی در حوزه‌های تخصصی مختلف در داوری مقالات مشارکت خواهند داشت.

1400/10/28
تمدید مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» تا ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰

بنابر درخواست مکرر نویسندگان گرامی، مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» تا ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.‌ 

1400/09/23
حمایت مادی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از مقالات برتر هفتمین کنفرانس بین‌المللی "بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها"

بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای از مقالات برتر هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که مرتبط با نگاه ویژه‌ی کنفرانس (رویکرد مبتنی بر شواهد) باشد با اهدای مجموعاً 20 میلیون تومان جایزه‌ی نقدی و چاپ کتاب ویژه‌ی کنفرانس حمایت خواهد کرد.

1400/08/24
آغاز به کار دبیرخانه‌ی هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

هفتمین دوره‌ی کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» اسفند ۱۴۰۰ و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

1400/04/02
صفحه‌ی آپارات کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

1399/12/16
معرفی تالار مجازی کنفرانس ششمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

تالار مجازی ششمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»، ویدئوها و چکیده‌ی مقالات و راه ارتباطی با نویسندگان مقالات کنفرانس را در اختیار شما می‌گذارد.

1399/12/12
مقالات برگزیده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ششمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای: فرصت‌ها و چالش‌ها» معرفی شدند

مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال(دایرک) به نمایندگی از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ششمین دوره کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای: فرصت‌ها و چالش‌ها» با قرائت بیانیه پایانی خود در آیین اختتامیه این رویداد و اعلام نتیجه ارزیابی داوران در دو حوزه بازی‌های دیجیتال و کودکان و مقالات کاربردی، برندگان خود را معرفی کرد.

1399/12/03
معرفی مقالات برتر حوزه علوم شناختی در ششمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی مقالات برگزیده‌ی خود در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها را معرفی کرد.

1399/12/03
اعلام مقالات برتر ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

مقالات برتر ششمین کنفرانس بین المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» اعلام شد.

1399/12/03
سخنرانان کلیدی ششمین دوره‌ی کنفرانس (۱۳۹۹)

در ششمین دوره‌ی کنفرانس (۱۳۹۹)، جمعی از بهترین متخصصان داخل و خارج کشور در حوزه‌های مختلف بازی‌های رایانه‌ای سخنرانان کلیدی کنفرانس بودند.

1399/10/15

معرفی کنفرانس

پژوهش در زمینه‌ی فناوری‌های سرگرم‌کننده‌ی تعاملی و بازی‌های رایانه‌ای به عنوان مهمترین بخش آن، در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است. علاوه بر علاقه‌ی محققین به بررسی مزایا و نیز آثار زیانبار بازی‌های رایانه‌ای موجود، در سال‌های اخیر پژوهش‌های هیجان‌انگیزی با مشارکت متخصصین رشته‌های مختلف در زمینه‌ی توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای جدید به هدف درمان، آموزش، تبلیغات، ورزش، فرهنگ‌سازی و ... که در یک نگاه کلی سرگرمی‌های جدی (Serious Entertainments) نامیده می‌شوند، انجام گرفته است که مسیری نوین در پژوهش‌های بین‌رشته‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.
 

کنفرانس سالانه‌ی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که از سال ۱۳۹۴ به همت دانشگاه اصفهان که یکی از بزرگترین دانشگاه‌های جامع کشور است برگزار می‌گردد، محملی برای آشنایی و هم‌افزایی و اشتراک دانش و تجارب متخصصین رشته‌های کامپیوتر، فناوری اطلاعات، هنر، روانشناسی، جامعه‌شناسی، مدیریت، اقتصاد و ... است تا با نزدیک کردن دیدگاه‌های فنی، هنری و علوم انسانی، رونق‌بخش پژوهش‌های بین‌رشته‌ای جدید باشد.
 

هفتمین دوره‌ی کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» به‌صورت آنلاین در تاریخ‌های ۵ و ۶ اسفند ۱۴۰۰ توسط دانشگاه اصفهان و بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای و به میزبانی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان به‌عنوان بزرگترین قطب پژوهش، آموزش و کارآفرینی در این حوزه‌ی استراتژیک و ثروت‌آفرین، برگزار می‌گردد.
 

کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

  • از حمایت نهادهای معتبر علمی و فرهنگی و اجتماعی سود می‌برد.
  • امکان ارزیابی ایده‌ها و مقالات پژوهشی توسط بزرگترین شبکه‌ی پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای (شامل بیش از ۲5۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های داخل و خارج کشور در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف) را فراهم می‌آورد.
  • مقالات شما را در معتبرترین نمایه‌های کشور به پژوهشگران دیگر عرضه می‌کند.
  • امکان چاپ نسخه‌ی گسترش‌یافته‌ی مقالات برتر کنفرانس را در مجلات علمی معتبر و مورد قبول وزارت علوم فراهم می‌آورد.
  • امکان ارتباط با پژوهشگران و سرآمدان صنعت بازی‌سازی داخل و خارج کشور را فراهم می‌آورد.
  • حمایت‌های متنوعی از پژوهشگران برتر کنفرانس در حوزه‌های مختلف (از چاپ مقالات در ویژه‌نامه‌ها گرفته تا حمایت‌های مالی جهت تکمیل تحقیقات) صورت می‌دهد.

 

نگاه ویژه‌ی این دوره به بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد اختصاص دارد و پژوهش‌های مرتبط با این محورها جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت. جزییات بیشتر را اینجا ببینید.


کمیته‌ی برگزاری کنفرانس از عموم پژوهشگران، بازی‌سازان، صاحبان دانش و فن، مدیران اجتماعی و فرهنگی و کلیه‌ی علاقمندان و صاحب‌نظران دعوت می‌کند با حضور خود در این رویداد پژوهشی و ارائه‌ی مقالات و محصولات ناب خود، به رونق این کنفرانس که متعلق به تک‌تک آنهاست، کمک کنند.

 

 

محورهای کنفرانس

تحليل‌های روانشناختی

درمان و ارتقاء سلامت روانی

سواد رسانه‌ای

مدل‌سازی احساس و هيجان

پدافند غيرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم

ملاحظات حقوقی

مالکیت فکری و کپی‌رایت

رویکرد فلسفی بازی‌های رايانه‌ای

 

شیوه‌های جذب مخاطب، بازاريابی و تبلیغات

نقش صنعت بازی‌های رايانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرينی

مدل‌سازی فرایند توسعه‌

مدل کسب و کار و درآمدزایی

مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی

 

فناوری‌های مطرح در توليد و توسعه‌ بازی‌های آنلاین

رویکردهای هوش محاسباتی

نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر

تولید محتوای رویه‌ای (PCG) و دشواری پویا

بازي‌های رايانه‌ای مبتنی بر شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی

واسط کاربری و تجربه‌ی کاربری

 

تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری

اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی

بهینه‌سازی در تلفیق هنر و تکنیک

روایت و بازی‌نامه‌نویسی

 
بازی‌های جدّی  (Serious Games)

بازی‌نمایی  (Gamification)

بررسی نقش بازی‌های رايانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:

        خانواده

        درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی

        فرهنگ، تاريخ و ادبیات

        آموزش و یادگیری

        تبلیغات

        هويت‌يابی و فرهنگ‌سازی

        فقه و اخلاق

        توسعه‌ی صنعت گردشگری

        درمان اختلالات جسمی

        توانبخشی شناختی

        ترويج ارزش‌های دفاع مقدس

        ترويج آموزه‌های مذهبی و قرآنی

و کليه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و هنری و اجتماعی بازی‌های رايانه‌ای

دبیرخانه کنفرانس

نشانی: اصفهان- خیابان هزارجریب- دانشگاه اصفهان- جنب مرکز رشد و کارآفرینی - مرکز نوآوری صنایع سرگرمی 

تلفاکس: ۳۷۹۳۲۱۲۷-۰۳۱

دسترسی سریع: ۰۹۱۳۷۵۰۰۴۰۷

پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۳

ایمیل:  cgcoconference.ui@gmail.com
کانال‌های فضای مجازی:  

محل برگزاری کنفرانس


تا همایش ...

-1 روز

تاریخ‌های مهم

مهلت ارسال اصل مقالات: ۱۴۰۰/۰۹/۲۵

اعلام نتایج داوری: ۱۴۰۰/۱۱/۵

مهلت ثبت‌نام در کنفرانس: ۱۴۰۰/۱۱/۲۵

تاریخ کنفرانس: ۵ و ۶ اسفند ۱۴۰۰
 

پیوندها

  • مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
  • اولین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» - بهمن ۱۳۹۴– دانشگاه اصفهان
  • دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» - بهمن ۱۳۹۵ – دانشگاه اصفهان
  • سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» - بهمن ۱۳۹۶ – دانشگاه اصفهان
  • چهارمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» - اسفند ۱۳۹۷ – دانشگاه کاشان
  • پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» - بهمن ١٣٩٨ – دانشگاه اصفهان
  • ششمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» - بهمن ١٣٩٩ – دانشگاه اصفهان

برگزار کنندگان

حامیان

خبر تصویری

1
2
3
4
5
6
7
8

آمار بازدید

0 بازدید امروز 97979 بازدید کل 0 کاربران آنلاین 1 بازدید این صفحه

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.4)